1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    De waarde van onder de aandacht komen via zwangerenportaal.nl

    Gepubliceerd op: 8-18-2020Bewerkt op: 3-9-2022
    ZP® - Magazine Gepubliceerd op: 8-18-2020Bewerkt op: 3-9-2022
    Geschreven door: ZP® - Magazine

    Wist je dat je 7 keer gezien moet zijn om te worden onthouden door een potentiële klant?

    Met een campagne op zwangerenportaal.nl ben je op twee fronten goed bezig: met jouw campagne wordt je keer op keer getoond aan bezoekers én de bezoekers zijn niet zomaar bezoekers, maar precíes jouw doelgroep.

    Aandacht, aandacht, aandacht

    De reden dat je een advertentiecampagne doet voor je bedrijf is duidelijk: je wilt meer klanten en meer verkopen. Meer klanten krijg je als potentiële klanten op het juiste moment aan jou denken. Hoe zorg je hiervoor?

    Door vaak en gericht onder de aandacht te komen bij potentiële klanten.

    Bij zwangerenportaal.nl doen we dat door:

    Bereik jouw doelgroep

    We brengen jouw campagne heel specifiek bij jouw doelgroep – zwangere vrouwen bij jou in de buurt – onder de aandacht. Je bereikt liever 100 zwangere vrouwen bij jou in de buurt, dan 5.000 personen van wie er maar 5 zwanger zijn.

    Betrouwbaarheid

    Met een betrouwbare afzender wordt de betrokkenheid van de lezer een stuk groter, wordt de aangeboden informatie beter onthouden én als betrouwbaar gezien. Bij zwangerenportaal.nl is de verloskundigenpraktijk de afzender. Betrouwbaarder kan niet!

    Het juiste moment

    Een zwangerschapscursus aanbieden aan iemand die al bevallen is, heeft niet zo veel zin. Het heeft wél zin als de ontvanger zwanger is en op het juiste moment in haar zwangerschap leest over de mogelijkheden van zwangerschapscursussen.

    Kortom, wanneer je gericht onder de aandacht komt vergroot je de kans gezien te worden. Wanneer je vaak genoeg gezien vergroot je de kans dat je onthouden wordt.

    Wanneer je onthouden wordt dan vergroot je de kans dat ze uiteindelijk bij jou terecht komen.

    Resultaat

    Hieronder een aantal voorbeelden om het concreter te maken. We gebruiken ‘fysiotherapiepraktijk A’ als voorbeeld voor hoe jouw campagne in zijn werk kan gaan.

    • Wanneer iemand bij jou uit de buurt ‘googelt’ op bijvoorbeeld ‘fysiotherapie’, krijgt ze meerdere fysiotherapeuten te zien. Ze bekijkt de namen van de praktijken die getoond worden. De meeste kent ze niet. Er is er één die haar bekend voorkomt. Ergens in haar hoofd zit de naam van ‘fysiotherapiepraktijk A’, omdat ze die meerdere keren gezien heeft op zwangerenportaal.nl. De kans is groot dat ze voor deze praktijk kiest.
    • Hetzelfde is het geval via Facebook, anders social media of de website. Ergens in haar hoofd zit ‘fysiotherapiepraktijk A’, soms zelfs terwijl ze het niet eens doorheeft. De fysiotherapeut of de zwangere denkt misschien dat ze via Facebook of de website van fysiotherapiepraktijk A komt en dat klopt, maar de campagne op zwangerenportaal.nl heeft daaraan voorafgaand een zaadje geplant (en dat zaadje vele malen water gegeven).
    • De zwangere praat met haar vriendinnen over fysiotherapie in de buurt en ‘fysiotherapiepraktijk A’ zal, dankzij het zien van de advertentie en de associatie met de eigen verloskundige als positief gezien worden. Ook wanneer geen van de vriendinnen directe ervaring heeft met ‘fysiotherapiepraktijk A’.
    • Herhaling, herhaling, herhaling… Zelfs als mensen je kennen blijft het nodig om onder de aandacht te komen. Dat is ook een reden waarom Albert Heijn en Hema voortdurend reclame maken. Iedereen kent ze wel, maar het blijft nodig om onder de aandacht te komen, om ervoor te zorgen dat de klanten blijven komen.
    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard