Arons Zorg, Kraamzorg partij
Doelstelling: Gerichte zichtbaarheid op momenten waarop de zwangere zich oriënteert op het regelen van de kraamzorg bij meerdere verloskundigenpraktijken binnen het werkgebied.
Aanpak: Omdat het werkgebied vrij specifiek en groot is hebben we hier gekozen voor meerdere verloskundigenpraktijken zodat er een dekking van 90% te realiseren was. Vervolgens zijn we hier met beide opties aan de slag gegaan. De advertentie in meerdere zwangerschapsweken, vroeg in de zwangerschap, waarin het regelen van de kraamzorg besproken wordt. Aangevuld met de optie deskundige in jouw buurt zodat er ook ruimte is om op de momenten dat er artikelen over kraamzorg gelezen worden wat meer inhoudelijk onder de aandacht te komen en daar ook je eigen verhaal te doen.
Resultaat: Via de advertentie is Arons Zorg gemiddeld meer dan 9 keer per zwangere gezien. Daarnaast is er door meer dan 29% van de zwangeren ook doorgeklikt naar de eigen voorstelpagina nadat ze een artikel over kraamzorg gelezen hadden.
Kinderopvang het Parelbosch
Doelstelling: Wanneer zwangeren lezen en oriënteren op het regelen van de kinderopvang meerdere keren onder de aandacht komen bij de zwangeren binnen 5 minuten reizen van onze kinderopvang.
Aanpak: Vier advertenties, vroeg in de zwangerschap wanneer er wordt gesproken over het regelen van de kinderopvang, in zwangerschapsweek 11, 13, 17 en 24, zodat je de kracht van herhaling verzilverd. Plus de optie deskundige in jouw buurt zodat je ook inhoudelijk je verhaal kan doen op het juiste moment wanneer er een artikel over kinderopvang gelezen wordt. Beide opties bij de verloskundigenpraktijk op de juiste locatie.
Resultaat: Gemiddeld 11 keer per zwangere gezien via de advertentie en gemiddeld 1,5 keer als deskundige in jouw buurt waarbij ook nog eens maar liefst 25% heeft doorgeklikt naar de eigen voorstelpagina.
Ook resultaten behalen?
Ben jij ook klaar om je bereik te vergroten? Onze accountmanagers denken graag met je mee voor een campagne op maat. Benieuwd wat er zoal mogelijk is?