1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    Account - Ik heb een buitenlands telefoonnummer en kan mijn account niet verifiëren

    Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    ZP® - Magazine Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    Geschreven door: ZP® - Magazine
    Heb je een buitenlands telefoonnummer en lukt het niet om deze te verifiëren? Lees hier waarom.

    Helaas kunnen we geen code versturen naar buitenlandse telefoonnummers. Je kunt een Nederlandse (provider) simkaart aanschaffen om te kunnen verifiëren. Stuur vervolgens je nieuwe telefoonnummer via onderstaand formulier.

    Vermeld altijd de volgende gegevens:

    • Gebruikersnaam
    • Telefoonnummer
    • E-mailadres

    English: Unfortunately we cannot send a code to foreign telephone numbers. You can purchase a Dutch (provider) SIM card to verify your account. Please send this number through the following form below so that you can verify.

    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard