Overzichtelijk en laagdrempelig
In deze tijd kan het lastig zijn om het overzicht te bewaren. Cliënten hebben vragen en zullen deze via verschillende kanalen stellen: telefonisch, via de mail, etcetera. Het chatten is, net als het videobellen, volledig binnen het dossier in Onatal geïntegreerd. Hierdoor heb je tijdens het chatten gelijk toegang tot alle gegevens van de cliënt, wel zo makkelijk. Ook is het laagdrempelig en eenvoudig voor de cliënt. Zij kan namelijk direct de vraag stellen, zonder een mail op te stellen of in een telefonische wachtrij te wachten.
Veilige omgeving
Tijdens de gesprekken met cliënten gaat het om vertrouwelijke informatie. Het is dan belangrijk dat deze gesprekken in een veilige omgeving plaatsvinden. Doordat de chatfunctie binnen Onatal is geïntegreerd, kan deze veilige omgeving worden gegarandeerd.
Voor iedereen toegankelijk
Niet alleen jij, maar ook je collega’s hebben toegang tot de chat. De chat is niet gelimiteerd tot één apparaat, waardoor er geen telefoonnummer of toestel overgedragen hoeft te worden om vragen via de chat te beantwoorden. Zo kan iedereen een steentje bijdragen om cliënten te woord te staan.
Reageer op eigen gelegenheid
De chat is niet per definitie live, waardoor je op het door jou gekozen moment de vragen van cliënten kunt beantwoorden. Je zult dus geen afleidende notificaties ontvangen tijdens je dienst.
Bijlagen versturen
De chat biedt ook de mogelijkheid om bijlagen te versturen zoals een document, PDF, rodebandkaart, verwijsbrieven etc. Zo kun je de cliënt gelijk de benodigde informatie sturen.
Direct aan de slag?
Wil je direct gebruikmaken van deze chatfunctie? Mail dan naar info@zwangerenportaal.nl.